ماوس Gaming تسکو مدل TM 765GAMOUSE TSCO TM 765GA

0رای کاربران

در انبار موجود نمی باشد

410,000 تومان

موجود

  • ⭐گارانتی اصالت و سلامت توسن سیستم
  • ارسال فوری به سراسر ایران😍
نقد و بررسی تخصصی

نقد و بررسی

ماوس Gaming تسکو مدل TM 765GA

ماوس Gaming تسکو مدل TM 765GA یکی از انواع ماوس گیمینگ در بازار که به شدت کاربردی و پرطرفدار است و بدنه باکیفیت استحکام زیادی در برابر ضربه دارد. اتصال ماوس TM 765 GA با استفاده از USB که مجهز به قابلیت Plug and Play است برقرار شده و به کلیه سیستم‌هایی که از USB پشتیبانی می‌کنند متصل می‌شود. ارگونومی این ماوس توسط تسکو به گونه‌ای طراحی شده تا فضای زیادی از دست را پوشش دهد. این حالت سبب می‌شود کمترین خستگی در دستان کاربر ایجاد شود. نورپردازی RGB جلوه بصری جالبی به این ماوس بخشیده است. این ماوس با 6 کلید فیزیکی به یک سنسور اپتیکال نیز مجهز شده است. در ادامه با بررسی مدل TM 765 GA با ما همراه باشید.

ماوس گیمینگ با توجه به کاربری که دارد معمولاً از طراحی جذابی برخوردار است. وجود نورپردازی RGB و ارگونومی قرار گرفتن در دست سبب می‌شود گیمر ساعت‌ها بتواند با آن کار کند و لذت ببرد. نوع طراحی لانه زنبوری این ماوس جذابیت بصری خاصی برای این محصول ایجاد کرده است. ماوس باسیم تسکو مدل TM 765 GA از جنس کتان است که باعث می‌شود در مقابل کشیده شدن و ضربه از خودش مقاومت خوبی نشان دهد. ماوس 765 GA مشکی بوده و با ابعاد 124.5×66.4×39.2  میلی‌متر به عنوان یک ماوس گیمینگ بسیار جمع و جور و کم جا است.

 

طول کابل این تفنگ بی صدای تسکو 1.8 متر بوده که هنگام بازی می‌توانید در هر فاصله‌ای از سیستم روی آن حساب کنید. وزن در نظر گرفته برای این ماوس حدود 111 گرم بوده که به عنوان یک ماوس گیمینگ بسیار سبک و خوش‌دست است. جنس بدنه TM 765 GA از جنس ABS است که با زدن ضربه و فشار وارد کردن به آن نیز مقاومت خود را حفظ می‌کند. 6 دکمه روی این ماوس شامل چپ و راست، بکوارد و فوروارد، DPI و اسکرول هستند که هنگام بازی توسط این دکمه‌ها به خوبی می‌توانید عکس العمل نشان دهید.

ماوس TM 765GA به قابلیت اتصال Plug and Play مجهز است که باعث می‌شود بدون نیاز به تنظیم کردن ماوس بلافاصله پس از اتصال به خوبی با سیستم شما سینک شود. این ماوس تا 3 میلیون بار کلیک عمر مفید دارد و می‌توانید با تکیه بر سنسور اپتیکال این محصول با خیال راحت روی انواع سطوح صاف کار کنید. TM 765 GA با انواع سیستم عامل Windows/MAC OS/Linux/Android سازگار بوده و با Polling Rate 125Hz حداکثر بهره وری را به شما می‌دهد. 3200DPI این متوسط میزان سرعت کلیک ماوس جذاب TM 765 GA است.

ابعاد 124.5*66.4*39.2mm
دقت 1200(Default)-2400-4800-7200 CPI
جنس ABS
محدوده فرکانس بی سیم MAX:7000fps
نوع ماوس با سیم
نوع رابط plug and play
تعداد کلید ها 6
طول کابل 1.8M
وزن 111±5g
دکمه تغییر DPI دارد
دکمه جانبی دارد
ضربه پذیری کلیدها 3 میلیون بار
نوع حسگر اپتیکال
polling rate(Hz) 125
جنس کابل Braided cotton +Copper
رنگ مشکی
سازگار با ویندوز، مک، لینوکس، اندروید
توضیحات تکمیلی  PollingRate 125Hz, 1.8m Cotton Cable, 6 Keys, LED Lighting
نمایش کامل نقد و بررسی
مشخصات کلی محصول
برند

نمایش همه مشخصات کالا
امتیاز و دیدگاه کاربران
کیفیت
0
قیمت
0
قیمت نسبت به کیفیت
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید افزودن دیدگاه

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش
انصراف ثبت پرسش