درباره رایان کلیک

رایان کلیک فعالیت خود را از سال 1385 آغاز کرده است و تاکنون با اشتیاق و علاقه بالا آماده خدمت‌رسانی به مشتریانش است.شما مشتریان عزیز می‌توانید کالاهای (خدمات) مدنظرتان را، هم به‌صورت آنلاین و از طریق فروشگاه اینترنتی رایان کلیک و هم به‌صورت حضوری از شهر بندرترکمن تهیه کنید (مشاهده آدرس فروشگاه‌ رایان کلیک). تمامی کالاهای موجود در رایان کلیک با تضمین سلامت و اصالت به‌ فروش می‌رسند و همچنین با کیفیت‌ها و قیمت‌های بسیار مناسب عرضه می‌شوند.

درباره رایان کلیک

شرحی از گذشته

در اینجا می خواهیم شرح کوتاهی از فعالیت های گذشته رایان کلیک را بیان کنیم.

سایت فعلی رایان کلیک نتیجه تجربه های خوب و بد ما بر روی سایتهای onagh.com و itnetpc.com از سال 1386 تاکنون بوده است. می توانید شکل ، شمایل و برخی محتوای این سایت‌ها در زمان فعالیتشان را از طریق آرشیو تمام سایت‌های اینترنتی مشاهده فرمایید.

تصویری از  سایت قدیم رایان کلیک در سال 1389
تصویری از سایت قدیم رایان کلیک در سال 1389

در سالهای آغازین فعالیت رایان کلیک، عمده تمرکز بر روی خدمات فناوری اطلاعات و خدمت رسانی در حوزه شبکه و اینترنت قرار داشت و به عنوان نماینده اولین شرکت توزیع کننده اینترنت پرسرعت ADSL ؛شرکت رایانه دانش گلستان (اینترنت پارس) در شهرستان بندرترکمن خدمت رسان شهروندان عزیز و گرامی بودیم.

در سال 1390 طی همکاری رایان کلیک با گروه انفورماتیک اسبدوانی ایران اولین پخش زنده اینترنتی و گزارش لحظه به لحظه اینترنتی از میدان مسابقات اسبدوانی بندرترکمن استارت خورد و بازتاب این خبر طی دو سال متوالی در سایت معاونت اسبدوانی فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی ایران منعکس گردید.

رایان کلیک در ادامه فعالیت ها، خدمات سازمانی گسترده ای به ارگان ها و شرکت های دولتی همانند بیمارستان امام خمینی بندرترکمن، دانشگاه پیام نور بندرترکمن، شرکت گردشگری ترکمن و … ارائه نمود و همزمان با انجام این امور قرارداد همکاری با شرکت راستین رایانه قرن مبنی بر فروش تجهیزات و قطعات کامپیوتری با اقساط بلند مدت را به امضاء رسانید .

درباره رایان کلیک
تصویری از سایت قدیم رایان کلیک در سال 1391

از اوایل سال 1391 رایان کلیک در سبد خدمات خود انجام امور طراحی سایت و برنامه نویسی را اضافه نمود که از اینجا می توانید لیستی از سایت های طراحی شده توسط ما رو مشاهده نمایید.

در سال 1392جزو اولین های استان گلستان با معرفی سایت itnetpc.com ، به عنوان فروشگاه آنلاین مجوز نماد اعتماد الکترونیکی را از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت اخذ نمودیم و به مدت 5 سال فعالیت با این سایت را ادامه دادیم و به دلیل عدیده ای از مشکلات فعالیت در این سایت را متوقف کردیم.

درباره رایان کلیک
دریافت مجوز نماد الکترونیکی سال 1392

اعتماد به رایان کلیک

اعتماد لازمه پیشرفت و تداوم هر کسب و کاری است. رایان کلیک با کسب مجوزهای معتبری مثل نماد اعتماد الکترونیکی و پروانه کسب فیزیکی به شناسه صنفی 0467140782 توانسته است تا تاییدیه‌های لازم برای جلب رضایت کاربرانش را فراهم کند.

خریدی کاملاً تخصصی

سعی ما در رایان کلیک براین است با تیم تخصصی خود پله های نیاز فناورانه شما را مهیا کنیم. از خرید محصول تا پیاده سازی همراه شما هستیم. شروع کنید!

در مسیر پیشرفت در حوزه خدمات فناوری با اخذ نمایندگی اینترنت پرسرعت های وب و نمایندگی نرم افزار حسابداری محک حوزه خدمات رسانی به مشتریان را افزایش داده ایم. در راستای سهولت دسترسی به خدمات رایان کلیک، فروشگاه اینترنتی رایان کلیک با محوریت ارائه تجهیزات کامپیوتری، موبایل و لوازم جانبی فعالیت دارد.

رایان کلیک می کوشد که خدماتی ارزنده، نوآورانه و با بهترین کیفیت  ارائه دهد. بی شک در راه سختی که انتخاب کرده است، رضایت مندی مشتریان، مهمترین ارزش زیربنایی است که “رایان کلیک” بر آن تکیه کرده است.

نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده خود را با ما در میان بگذارید.

click@mytc.ir
استان گلستان، بندرترکمن، خیابان سید قطب، مجتمع تجاری چوگان، رایان کلیک، کدپستی: 4891713269
01734432002
01734432001

برای اطلاع از آخرین جشنواره های رایان کلیک، در خبرنامه سایت عضو شوید

درباره رایان کلیک

آدرس رایان کلیک:

استان گلستان، بندرترکمن، خیابان سیدقطب

مجتمع تجاری چوگان، رایان کلیک

کدپستی: 4891713269

نماد اعتماد

وب سایت رایان کلیک

نماد ساماندهی

logo-samandehi

پاسخگوی شما هستیم.

شماره تماس: 2-34432001-017

ایمیل: click@mytc.ir

f822b108-svg
dd753f51-p3hdch6jgswuctaaoc19csszxuh6ravc0bim4wvfps
692fd5db
c4abfc14-1-p3hdch6jgswuctaaoc19csszxuh6ravc0bim4wvfps-2

کلیه حقوق این سایت متعلق به رایان کلیک می باشد © 1403

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.