کیبورد گیمینگ پرووان مدل PKC15ProOne PKC15 Gaming Keyboard

0رای کاربران

در انبار موجود نمی باشد

675,000 تومان

فقط 1 عدد در انبار موجود است

  • ⭐گارانتی اصالت و سلامت کاوان کالا
  • ارسال فوری به سراسر ایران😍
نقد و بررسی تخصصی

نقد و بررسی

کیبورد گیمینگ پرووان مدل PKC15

کیبورد گیمینگ پرووان مدل PKC15 یکی از جدید ترین محصولات برند معتبر و محبوب شرکت پرووان می باشد که در زمینه تجهیزات گیمینگ نیز فعالیت می کند. این برند به علت تولید محصولات با کیفیت ولی با قیمت کم محبوب است.

محصول «PKC15» یکی از کیبوردهای کاربردی و خوش‌ساخت ارائه‌شده به بازار است که جنس صفحه آن فلزی بوده و مقاومت بیشتری نسبت به صفحه های پلاستیکی دارد.

این کیبورد مخصوص بازی در دسته کیبوردهای سیم‌دار قرار می‌گیرد و از طریق اتصال USB به کامپیوتر وصل می‌شود.ویژگی که به گیمر این اجازه را می‌دهد تا بتواند با خیال راحت‌تری بازی کند و دیگر نگران این نباشد که در هنگام فشردن هم‌زمان چند کلید، یک یا چند عدد از کلیدها در بازی ثبت نشوند.

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به نور پس‌زمینه قابل‌تنظیم، کلیدهای ترکیبی کنترل محتوای چندرسانه‌ای و ظاهری شیک اشاره کرد که هم می‌تواند تداعی‌گر یک صفحه‌کلید گیمینگ و هم نمایانگر یک صفحه‌کلید بسیار مناسب مخصوص کارهای روزانه باشد.

این کیبورد دارای 104 کلید می باشد و دارای نور پس زمینه با فناوری LED RGB است. این ویژگی به گیمرها امکان انتخاب طیف وسیعی از رنگ‌ها را طبق سلیقه‌شان می‌دهد.

همچنین افکت‌ Rainbow backlight یا همان حالت رنگین کمان در این محصول تعبیه شده تا هیجان کافی را هنگام بازی به کاربران منتقل کند.سیم این محصول 1.35 متر طول دارد وزن آن تقریبا 580 گرم می باشد.

نمایش کامل نقد و بررسی
امتیاز و دیدگاه کاربران
کیفیت
0
قیمت
0
قیمت نسبت به کیفیت
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید افزودن دیدگاه

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش
انصراف ثبت پرسش