اسپیکر بلوتوثی تسکو مدل TS 1313TSCO TS 1313 (3D) Bluetooth Speaker

0رای کاربران

در انبار موجود نمی باشد

1,619,000 تومان

فقط 1 عدد در انبار موجود است

  • ⭐گارانتی اصالت و سلامت توسن سیستم
  • ارسال فوری به سراسر ایران😍
نقد و بررسی تخصصی

نقد و بررسی

اسپیکر بلوتوثی تسکو مدل TS 1313

اسپیکر بلوتوثی تسکو مدل TS 1313 با ترکیب ویژگی‌های برتر، تجربه‌ای لذت‌بخش از پخش موسیقی و صداهای چند رسانه‌ای را به شما هدیه می‌دهد. اسپیکر تسکو TS 1313 با طراحی قابل حمل و وزن سبک خود، امکان استفاده راحت در هر محیطی را فراهم می‌آورد. این اسپیکر به لطف سیستم بلوتوث 5.0، امکان اتصال بی‌سیم به انواع دستگاه‌های هوشمند همچون گوشی‌های موبایل، تبلت و لپ‌تاپ را فراهم می‌کند.

طراحی اسپیکر تسکو TS 1313 ترکیبی هوشمندانه از زیبایی و کارآمدی است. این اسپیکر با ابعاد 18x18x3.5 سانتی‌متر و وزن 238 گرم، به‌راحتی قابل حمل و جابه‌جا است. بدنه این اسپیکر از جنس پلاستیک باکیفیت بالا ساخته شده که علاوه‌بر مقاومت در برابر ضربات مختلف، ظاهر زیبایی هم به آن بخشیده است. این اسپیکر به صورت گردنی طراحی شده و ترکیبی از اسپیکرهای معمولی با هدست‌های گردنی است. در طراحی این محصول توجه ویژه‌ای به ارگونومی شده است و به همین خاطر اسپیکر به راحتی دور گردن شما قرار می‌گیرد و می‌توانید بدون نگرانی از افتادن، آن را جابه‌جا کنید. محل قرارگیری پورت شارژر هم به شکلی است که می‌توانید بدون مزاحمت، در حین شارژ هم از آن استفاده کنید.

این اسپیکر مجهز به طیف گسترده‌ای از امکانات کاربردی است که تجربه پخش چند‌رسانه‌ای را برای شما به یک سطح دیگر می‌برد. از دیگر نقاط قوت این اسپیکر، وجود میکروفون داخلی است که قابلیت برقراری تماس‌های تلفنی از طریق اتصال بلوتوث را فراهم می‌آورد. بنابراین می‌توانید به‌راحتی تماس‌های خود را از طریق این اسپیکر پاسخ دهید. این میکروفون دارای قابلیت حذف نویز است که باعث حذف صداهای محیطی می‌شود و در هنگام مکالمه، صدای شما به صورت کاملا واضح شنیده می‌شود. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های اسپیکر تسکو TS 1313، قابلیت ایجاد صدای فراگیر و تجربه سینمایی 3D Surround Sound است. این قابلیت به‌کمک پردازش‌های پیشرفته صوتی و طراحی دقیق بلندگوها، امکان ایجاد تجربه‌ای متفاوت از صدا را برای کاربران فراهم می‌آورد. این قابلیت به‌واسطه‌ی فناوری‌های پیشرفته پردازش سیگنال صوتی و طراحی هوشمندانه‌ی آرایه‌ی بلندگوها امکان‌پذیر شده است. به‌طوری‌که صدا به‌طور طبیعی و واقع‌گرایانه در اطراف شما پخش می‌شود و احساس واقع‌گرایانه و عمیق از گوش کردن به موسیقی را برای شما فراهم می‌کند. استفاده از حالت 3D Surround Sound به‌ویژه در زمان تماشای فیلم‌ یا بازی کردن بسیار لذت‌بخش است. شما می‌توانید با فعال‌سازی این قابلیت، لحظات متفاوتی را در کنار این اسپیکر پرقدرت و پیشرفته تجربه کنید.

یکی از نکات مثبت اسپیکر تسکو TS 1313، باتری قدرتمند و طول عمر بالای آن است. این اسپیکر مجهز به باتری لیتیوم-یون با ظرفیت ۳۰۰ + ۹۸۰ میلی آمپر ساعت است که امکان استفاده مداوم تا 6 ساعت را برای شما ممکن می‌سازد. بنابراین می‌توانید این اسپیکر را برای مدت طولانی در سفرهای خود همراه داشته باشید و از پخش موسیقی و صداهای چند‌رسانه‌ای لذت ببرید.

جدول مشخصات اسپیکر سه بعدی بی سیم گردنبندی مدل TS 1313

نوع Neckband Wireless 3D
بلوتوث 5v
نوع اتصال بلوتوث، بی‌سیم
قابلیت کنترل صدا دارد
پشتیبانی فاصله 10M
نوع باتری لیتیوم پلیمری
ظرفیت باتری 300mAh + 980 mAh
وضوح صدا 95%
محل قرارگیری میکروفن نزدیک به پورت شارژر
توان واقعی(RMS) 2W+2W
مدت زمان استندبای 400Hr
توان اسمی(P.M.P.O) 350W
منبع تغذیه 5V, 1A
رنگ مشکی
قابلیت پخش موسیقی دارد
قابلیت مکالمه تلفنی دارد
زمان پخش موزیک حداکثر صدا 6 ساعت
زمان پخش موزیک صدا معمولی 9 ساعت
زمان مکالمه 6 ساعت
پشتیبانی از تماس تلفنی دارد
پخش موزیک دارد
چراغ LED دارد
پروفایل های قابل پشتیبانی SBC

,AVRCP

,A2DP

,HFP

,HSP

کنترل صدا دارد
جنس کابل PVC
طول کابل 800mm
حساسیت بلندگو 74db ±3db
حساسیت میکروفن -42±2dB
امپدانس بلندگو
امپدانس میکروفن 200Ω
نسبت سیگنال به نویز > 56Db
محل قرارگیری میکروفون نزدیک درگاه شارژ
اقلام همراه Type-C USB Charging Cable

,دفترچه راهنما

توضیحات چیپست : Bluetrum 8528A
بلندگوی HIFI

,صدای فراگیر سه بعدی

,حذف نویز میکروفون

 

نمایش کامل نقد و بررسی
مشخصات کلی محصول
برند

نمایش همه مشخصات کالا
امتیاز و دیدگاه کاربران
کیفیت
0
قیمت
0
قیمت نسبت به کیفیت
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید افزودن دیدگاه

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پرسش و پاسخ

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش
انصراف ثبت پرسش