اندروید باکس تسکو مدل Tab ECOبه همراه اشتراک 3 ماهه فیلیمو و ایر ماوس TRC 191TSCO Tab ECO Android Box with 3 Month Filimo Subscription & TRC 191 Air Mouse

0رای کاربران

در انبار موجود نمی باشد

3,449,000 تومان

موجود

  • گارانتی اصالت و سلامت توسن سیستم
  • ارسال فوری به سراسر ایران😍
نقد و بررسی تخصصی

نقد و بررسی

اندروید باکس تسکو مدل Tab ECOبه همراه اشتراک 3 ماهه فیلیمو و ایر ماوس TRC 191

اندروید باکس تسکو مدل Tab ECOبه همراه اشتراک 3 ماهه فیلیمو و ایر ماوس TRC 191، دستگاهی است مجهز به سیستم عامل اندروید که با اتصال آن به تلویزیون می توانید از خدمات و سرویس های اندروید همانند فیلم،موسیقی،اپلیکیشن،شبکه های اجتماعی و بازی را بر روی تلویزیون تجربه کنید.

تلویزیون‌های غیرهوشمند هم می‌توانند هوشمند شوند، اما در صورتی که یک اندرویدباکس خوب و قابل اعتماد داشته باشید.

این اندرویدباکس ایرانی از اندروید 10 بهره می‌برد و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد. اندرویدباکس تسکو به خوبی قادر به اجرای اپلیکیشن‌های اندرویدی است و تعدادی از مهم‌ترین اپلیکیشن‌ها از جمله گوگل پلی روی آن نصب شده‌اند.

این اندرویدباکس از یک پردازنده‌ی متوسط بهره می‌برد، بنابراین خیلی نباید روی اجرای بازی‌های سنگین توسط آن حساب باز کنید. هر چند که در زمینه‌ی اجرای نرم‌افزارهای اندروید عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش می‌گذارد. ضمن این که با خرید این اندرویدباکس می‌توانید به آرشیوی بیش از ۵۰۰ فیلم‌ و سریال‌ رایگان فیلیمو هم دسترسی داشته باشید.

شرکت  توسن سیستم شرق چند مدت بعد از مدل Tab 100 پلاس مدل تسکو باکس Tab Eco را به عنوان جایگزینی اقتصادی به بازار معرفی کرد.

اندروید باکس تسکو مدل Tab ECOبه همراه اشتراک 3 ماهه فیلیمو

اندروید باکس تسکو مدل Tab ECOبه همراه اشتراک 3 ماهه فیلیمواندروید باکس تسکو مدل TAB ECO از محصولات پرفروش این شرکت ایرانی و با سابقه است که می‌تواند گزینه‌ای ایده آل برای هوشمندسازی تلویزیون‌های غیر هوشمند یا حتی هوشمندسازی مانیتورها و سایر نمایشگرها باشد. این دستگاه با بهره‌مندی از سیستم عامل اندروید 10.0 و همچنین پشتیبانی از وضوح تصویر حداکثری 4K، دستگاهی با ارزش خرید بالا لقب می‌گیرد. همچنین، مشخصات سخت افزاری قابل توجه‌ این دستگاه، بهره‌مندی از یک ریموت کنترل و پشتیبانی از فرمت‌های مختلف بخشی از ویژگی‌های پرشمار و بسیار کارآمد آن هستند.

ریموت ایر ماوس تسکو مدل TRC 191 محصولی از شرکت تسکو TSCO می باشد که به تازگی به بازار عرضه شده است. این محصول از 3 کاربرد ریموت کنترل، مینی کیبورد و ایرموس بهره می برد که برای استفاده در انواع تلویزیون های هوشمند، اندروید باکس ها، پروژکتورها و همچنین سیستم عامل های ویندوز، اندروید، لینوکس و مک مناسب می باشد.

ایرموس TRC 191 دارای بدنه ای از جنس پلاستیک ABS و سیلیکون می باشد که از کیفیت مناسبی بهره می برد و به لطف طراحی ارگونومیک به راحتی در دستان شما جای می گیرد. این محصول با استفاده از روکش مات و براق در کنار یکدیگر از ظاهر جذابی برخوردار بوده و در کنار زیبایی دارای استحکام بالایی در برابر آسیب های احتمالی نظیر ضربه و فشار است.

اتصال ریموت هوشمند TRC191 به سایر دستگاه ها به صورت وایرلس می باشد که توسط دانگل USB با برد ۱۰ متر و فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتز انجام می گیرد. TSCO Air Mouse TRC 191 به لطف پشتیبانی از تکنولوژی IR Learning با ریموت کنترل های دیگر قابل همسان سازی بوده و از قابلیت Anti Lost (ریموت یاب) پشتیبانی می کند.

نمایش کامل نقد و بررسی
امتیاز و دیدگاه کاربران
کیفیت
0
قیمت
0
قیمت نسبت به کیفیت
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید افزودن دیدگاه

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش
انصراف ثبت پرسش