دانلود فریمور مودم D-Link DSL-224Modem D-Link DSL-224 Firmware Update File

0رای کاربران

در انبار موجود نمی باشد

37,000 تومان

صاف
به دلیل احتمال عدم سازگاری فریمور  با دستگاه شما امکان از کار افتادن دستگاه وجود دارد ،لذا حتما قبل از بروزرسانی ، از فریمور دستگاه بک آپ بگیرید و با کارشناسان متخصص این کار در ارتباط باشید.
نقد و بررسی تخصصی

نقد و بررسی

دانلود فریمور مودم D-Link DSL-224

دانلود فریمور مودم D-Link DSL-224

Firmware Version: ME_1.20        Hardware Version: R1

Firmware Version: 1        Hardware Version: T1

مودم های ADSL از یک نرم افزار پایه ای استفاده می کنند که Firmware (فریمور یا فیرمور) نام دارند . بعضی مواقع به دلایل مختلف و مشکلاتی که برای مودم شما پیش می آید احتیاج است که این نرم افزار مودم  یا همان Firmware را آپدیت و بروزرسانی کنید.

دانلود فریمور مودم netis DL4310D

یه‌جورایی میشه گفت به اطلاعات ذخیره شده در حافظه‌ی داخلی بعضی از دستگاه‌ها مثل مودم، دوربین‌های دیجیتال، گوشی‌های موبایل Firmware گفته میشه. شرکت‌های سازنده‌ی سخت‌افزار، هر چند وقت یک‌بار نرم‌افزار جدیدی رو برای سخت‌افزار خود ارائه میدن که باعث می‌شه مشکلات اون رفع بشن و کیفیت کار بهبود پیدا کنه.

لطفا پیش از خرید به نکات زیر توجه فرمائید :

1- بروزرسانی Firmware از طریق پنل دستگاه و استفاده از صفحه مرورگر سیستم عامل قابل انجام می باشد و به دستگاه دیگری نیازی نیست .

2- بعد از خرید فایل می توانید با اکانت خود وارد سایت شده و از قسمت https://mytc.ir/click/my-account فایلهای خریداری خود را مشاهده و دانلود کنید .

3- فایل محصول زیپ بوده و باید قبل از استفاده از حالت زیپ خارج شود.

4- درانتخاب محصول دقت کنید درصورت خرید اشتباه امکان برگشت هزینه نیست.هزینه پرداختی صرفاً جهت دانلود فایل بوده و تعهدی بابت آموزش و یا تعمیر و رفع مشکل شما برای سایت ایجاد نمی کند.

5- به دلیل احتمال عدم سازگاری فریمور  با دستگاه شما امکان از کار افتادن دستگاه وجود دارد ،لذا حتما قبل از بروزرسانی ، از فریمور دستگاه بک آپ بگیرید و با کارشناسان متخصص این کار در ارتباط باشید.

 

نمایش کامل نقد و بررسی
مشخصات کلی محصول
نسخه سخت افزار

R1, T1

نمایش همه مشخصات کالا
امتیاز و دیدگاه کاربران
کیفیت
0
قیمت
0
قیمت نسبت به کیفیت
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید افزودن دیدگاه

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پرسش و پاسخ

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش
انصراف ثبت پرسش