پاوربانک بی سیم جوی روم مدل JR-W020 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتJoyroom JR-W020 10000mAh Wireless Powerbank

0رای کاربران

در انبار موجود نمی باشد

1,898,000 تومان

  • سفید
  • مشکی
صاف
  • ⭐گارانتی اصالت و سلامت کالا
  • ارسال فوری به سراسر ایران😍

محصولات مرتبط

نقد و بررسی تخصصی

نقد و بررسی

پاوربانک بی سیم جوی روم مدل JR-W020 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک بی سیم جوی روم مدل JR-W020 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت  ابعادی برابر با 110.7*67.7*19.8 میلی‌متر دارد و وزن آن 195 گرم است؛ این ابعاد و وزن کاملا گویای طراحی مینیمال آن است و گزینه مناسبی برای همراه داشتن همیشگی خواهد بود. ابعاد آن به اندازه‌ای کوچک است که هنگام استفاده از موبایل به راحتی می‌توانید از پاوربانک هم استفاده کنید و حتی مانعی برای استفاده از دوربین گوشی هم نخواهید داشت.

بدنه‌ای مقاوم از جنس ABS و پلی‌کربنات نسوز دارد و در برابر آسیب بسیار مقاوم است. کلیدی هم در طراحی آن به چشم می‌خورد که عملکرد پاور را ایفا می‌کند.

این پاوربانک مگنتی قابلیت شارژ همزمان سه دستگاه را داشته و دو پورت روی بدنه آن طراحی شده است. یک پورت دو طرفه Type-C که فرایند شارژردهی و شارژ گیری را به عهده دارد؛ و یک درگاه USB که به عنوان خروجی استفاده می‌شود.به فناوری شارژ سریع مجهز است.

بخش میانی آن هم به شارژر وایرلس تعلق گرفته و با قرار دادن موبایل در این بخش فرایند شارژ انجام می‌شود. حداکثر شدت جریانی برابر با 15 وات داشته و از جریان‌های 7.5W و 10W هم پشتیبانی می‌کند.

باتری آن از نوع لیتیوم پلیمر بوده و ظرفیتی برابر با 10000 میلی‌آمپرساعت دارد.

شارژ با سرعت بالا ایمنی مناسب شارژ را می‌طلبد و این دستگاه با بهره‌مندی از تراشه هوشمند ایمنی لازم برای محافظت از باتری و خود دستگاه را به عمل می‌آورد. این تراشه از آسیب‌های مانند حرارت بالا، اتصال کوتاه و دشارژ، شارژر بیش‌ازحد، اضافه ولتاژ و … محافظت می‌کند و مانع انفجار یا خرابی باتری می‌شود.

نمایش کامل نقد و بررسی
مشخصات کلی محصول
رنگ

,

نمایش همه مشخصات کالا
امتیاز و دیدگاه کاربران
کیفیت
0
قیمت
0
قیمت نسبت به کیفیت
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید افزودن دیدگاه

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پرسش و پاسخ

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش
انصراف ثبت پرسش