منبع تغذیه کامپیوتر هترون مدل HPS280Hatron HPS280 Computer Power Supply

0رای کاربران

در انبار موجود نمی باشد

1,200,000 تومان

موجود در انبار

  • ⭐گارانتی اصالت و سلامت فورتیم
  • ارسال فوری به سراسر ایران😍
نقد و بررسی تخصصی

نقد و بررسی

منبع تغذیه کامپیوتر هترون مدل HPS280

منبع تغذیه کامپیوتر هترون مدل HPS280 از محصولات خوش ساخت و باکیفیت کمپانی هترون می باشد که علاوه بر ساخت بسیار عالی آن از قیمت بسیار خوبی برخوردار است. ابعاد این پاور 150×140×86 میلیمتر و از نوع غیر ماژولار است. فرم فاکتور این منبع تغذیه هترون از نوع ATX است. این پاور (منبع تغذیه) بیشترین کاربرد را برای سیستم های خانگی معمولی و ادارات و شرکت ها را دارد زیرا توان آن برای سیستم های غیر حرفه ای کاملا مناسب است. عمر مفید این پاور بیش از 100.000 ساعت است که معادل 11 سال است.

منبع تغذیه کامپیوتر هترون مدل HPS280  دارای توان خروجی 280 وات است که می تواند به راحتی نیاز های یک سیستم عادی را برطرف نماید. میزان ولتاژی که می تواند پاور تحمل کند و با آن سازگار است بین 200 تا 260 ولت است و شدت جریان ورودی 3 آمپر و محدوده فرکانس آن نیز برابر 50 تا 60 هرتز است. شدت جریان های این پاور در ولتاژ های 3.3+ ولت، 5+ ولت، 12+ ولت اول، 12- ولت و 5+ ولت استندبای به ترتیب برابر با 12 آمپر، 20 آمپر، 16 آمپر، 0.3 آمپر و 2 آمپر است.

پاور هترون HPS280 دارای یک عدد ریل 12 ولت است. کانکتور ها به صورت رشته سیم هایی از منبع تغذیه خارج و در بعضی موارد تقسیم شدند. این پاور همانند هر پاور دیگر شامل کانکتور های مختلف است که شامل یک عدد کانکتور 24 (4+20) پین مادربرد، چهار عدد کانکتور 15 پین ساتا (SATA)، دو عدد کانکتور 4 پین Moles و یک عدد کانکتور 4 پین فلاپی می باشد. از ویژگی های مطلوب این پاور می توان به استاندارد اروپایی CE و گواهینامه FCC اشاره نمود، همچنین استاندارد ها و پروتکل های حافظتی دیگری برای محافظت از قطعات سیستم در برابر نوسانات برق، ولتاژ بیش از حد، افزایش حرارت، اتصال کوتاه و … طراحی و تعبیه شده است که منجر به افزایش عمر و کارایی قطعات داخلی می شود.

پاور کامپیوتر هترون مدل HPS 280 دارای یک عدد فن 120 میلی متری است که مجهز به یک کنترلر هوشمند است که با توجه به شدت جریان خروجی تنظیم می شود، بدین صورت که هرچه شدت جریان خروجی بیشتر شود، افزایش دما نیز بیشتر می شود پس میزان چرخش فن بیشتر شده تا جلوی حرارت بیش از حد پاور را بگیرد. کارکرد فن این منبع تغذیه کاملا بی صدا و سایلنت می باشد به صورتی که برای شنیدن صدای عملکرد آن باید دقت زیادی نمایید.

منبع تغذیه کامپیوتر هترون مدل HPS280
منبع تغذیه کامپیوتر هترون مدل HPS280
نمایش کامل نقد و بررسی
مشخصات کلی محصول
برند

نمایش همه مشخصات کالا
امتیاز و دیدگاه کاربران
کیفیت
0
قیمت
0
قیمت نسبت به کیفیت
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید افزودن دیدگاه

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پرسش و پاسخ

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش
انصراف ثبت پرسش